Vliv celospoločenského multikulturalismu na postavení firmy na trhu

Název práce: Vplyv celospoločenského multikulturalizmu na postavenie firmy na trhu
Autor(ka) práce: Chovanová, Andrea
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Křečková Kroupová, Zuzana
Oponenti práce: Matoušková, Zdeňka
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Cieľom práce je potvrdiť, že multikultúrny manažment umožňuje medzinárodnej firme flexibilne odpovedať na problémy na jednotlivých trhoch. Práca taktiež definuje súčasnú situáciu v tom, ako sa medzinárodná firma vyrovnáva s problémami, ktoré multikulturalizmus so sebou prináša, definuje priestor pre zlepšenie a navrhuje riešenia. Cieľom je taktiež zhodnotiť význam a dôležitosť efektívneho medzinárodného manažmentu decentralizovanej firmy.
Klíčová slova: postavenie na trhu; medzinárodný manažment; multikulturalizmus
Název práce: Vliv celospoločenského multikulturalismu na postavení firmy na trhu
Autor(ka) práce: Chovanová, Andrea
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Křečková Kroupová, Zuzana
Oponenti práce: Matoušková, Zdeňka
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Cílem práce je potvrdit, že multikulturní manažment umožňuje mezinárodní firmě flexibilně odpovídat na problémy na jednotlivých trzích. Práce definuje současnou situaci v tom, jak se mezinárodní firma vyrovnává s problémy, které multikulturalismus s sebou přináší, definuje prostor pro zlepšení a navrhuje řešení. Cílem je také zhodnotit význam a důležitost efektivního mezinárodního manažmentu decentralizované firmy.
Klíčová slova: mezinárodní manažment; postavení na trhu; multikulturalismus
Název práce: The impact of multiculturalism on the performance of a company
Autor(ka) práce: Chovanová, Andrea
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Křečková Kroupová, Zuzana
Oponenti práce: Matoušková, Zdeňka
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
The aim of the thesis is to prove, that an effective international management is beneficial for an international company in reacting on problems in different markets. The thesis also describes the current situation in how the company deals with multicultural issues, defines the room for improvement and suggests solutions. The aim is also to define the value and importance of an effective management of multiculturalism in a decentralized company
Klíčová slova: international management; performance; multiculturalism

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 6. 3. 2012
Datum podání práce: 17. 12. 2012
Datum obhajoby: 3. 6. 2013
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/36622/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: