Online marketingová strategie vybrané společnosti

Název práce: Online marketingová strategie vybrané společnosti
Autor(ka) práce: Stojaníková, Jana
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Kubálková, Markéta
Oponenti práce: Rejfíř, Rudolf
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Diplomová práce Online marketingová strategie vybrané společnosti se věnuje v teoretické části základním technikám Online Marketingu, popisuje principy Optimalizace pro vyhledávače, PPC systémy, ale také nové trendy v této neustále se vyvíjející oblasti. Praktická část je zaměřená na analýzu online marketingové strategie společnosti ESENNCE.CZ, která patří mezi přední zážitkové agentury na českém trhu. Cílem práce bylo ukázat, že společnostem se v konečném důsledku více vyplatí investice do přirozeného vyhledávání, publikace PR článků a využívání sociálních sítí ke komunikaci se zákazníky než vysoké náklady v podobě PPC kampaní.
Klíčová slova: Online marketingová strategie společnosti; PPC systémy; SEO; Online Marketing
Název práce: Online marketing strategy of particular company
Autor(ka) práce: Stojaníková, Jana
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Kubálková, Markéta
Oponenti práce: Rejfíř, Rudolf
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The goal of my Diploma Thesis was to show companies, they should focuse more on investing time and their money into SEO, PR articles as well as they should use social media to communication with their customers. This could be in a long run more efficient than spending money on PPC campaigns. The Diploma Thesis is divided into theoretical and practical part. The theoretical part is oriented on Online Marketing, it shows the basics of each online marketing strategy; SEO, PPC as well as new trends in this fast growing field. The practical part is focused on analyzing instruments of online marketing strategy of ESENNCE.CZ, which is a Czech provider of Experience Days.
Klíčová slova: Social media; Online Marketing; Online marketing strategy; PPC campaigns; SEO

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 29. 9. 2012
Datum podání práce: 1. 6. 2013
Datum obhajoby: 5. 6. 2013
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/39071/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: