Spokojenost zákazníků vybrané firmy

Název práce: Spokojenost zákazníků vybrané firmy
Autor(ka) práce: Francová, Jana
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Zeman, Jiří
Oponenti práce: Filipová, Alena
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Diplomová práce pojednává o důležitosti měření spokojenosti zákazníků, tedy o jednom z nejdůležitějších faktorů úspěšnosti každého podniku. První kapitola práce je věnována marketingovému průzkumu z teoretického hlediska. Druhá kapitola pojednává o spokojenosti zákazníků. Ve třetí kapitole je rozebrána činnost společnosti AV MEDIA, a.s., ve které proběhly průzkumy spokojenosti zákazníků. Ty tvoří čtvrtou a pátou kapitolu diplomové práce. V šesté, poslední kapitole, se práce věnuje metodám měření, které společnost k jednotlivým průzkumům využila. Dochází ke kritickému zhodnocení obou metod a nástinu možných aktivit, které by do budoucna společnosti mohly pomoci k efektivnějšímu měření spokojenosti klientů.
Klíčová slova: Měření spokojenosti; Spokojenost zákazníků; Stakeholder Relationship Optimizer; Net Promoter Score
Název práce: Customerr satisfaction of chosen company
Autor(ka) práce: Francová, Jana
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Zeman, Jiří
Oponenti práce: Filipová, Alena
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The theses speaks about satisfaction of customer as about one of the most important factor of company's prosperity. Firts chapter is devoted to theory of marketing research. Second chapter speaks about satisfaction of customers. Third chapter includes facts about AV MEDIA, a.s. and its activities. Two researches about AV MEDIA's customers satisfaction are analysed in fourth and fifth chapter. The last chapter contains critical view of both methods which were used. There are also some recommendations in order to make measurements more efficient in the future.
Klíčová slova: Consumers satisfaction; Stakeholder Relationship Optimizer; Net Promoter Score; Measuring of satisfaction

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 26. 9. 2012
Datum podání práce: 30. 4. 2013
Datum obhajoby: 5. 6. 2013
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/38983/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: