Strategická analýza firmy

Název práce: Strategická analýza firmy
Autor(ka) práce: Huniovský, Martin Bc.
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Kovář, František; prof. Ing., CSc.
Oponenti práce: Dvořák, Jiří
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Práce charakterizuje činnost konkrétní firmy působící na domácím trhu v oblasti dovozu a distribuce potravin. Měnící se podmínky trhu vyžadují přizpůsobení se těmto změnám, kdy prvním krokem k úspěchu je pečlivá analýza současného stavu. Rozbor vnějšího okolí firmy, zejména prostřednictvím PEST analýzy, Porterova modelu konkurenčních sil a BCG matice, a vnitřního prostředí pomocí stručné marketingové analýzy a finanční analýzy, je základním prvkem pro tvorbu SWOT analýzy, jako výstupu analýz vnitřního a vnějšího prostředí. Návrh optimální strategie firmy na základě výsledků SWOT analýzy s cílem přizpůsobení se daným podmínkám trhu.
Klíčová slova: Strategická analýza okolí firmy; PEST analýza; Porterův model konkurenčních sil; BCG matice; analýza vnitřního prostředí firmy; finanční analýza; strategie marketingové komunikace
Název práce: Strategic Analysis of a Firm
Autor(ka) práce: Huniovský, Martin Bc.
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Kovář, František; prof. Ing., CSc.
Oponenti práce: Dvořák, Jiří
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Klíčová slova:

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta managementu
Katedra: Katedra managementu podnikatelské sféry

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: -
Datum podání práce: -
Datum obhajoby: 20. 9. 2007
Identifikátor v systému InSIS:

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: