Strategie značky L'Oréal "Redken" na českém trhu

Název práce: Strategie značky L'Oréal "Redken" na českém trhu
Autor(ka) práce: Matseushuk, Ewgeniya
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Halík, Jaroslav
Oponenti práce: Vlková, Anna
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Cílem bakalářské práce bylo projít přes strategii značky Redken, zdůraznit fungování a vliv komunikační strategii na spotřebitele. Dalším cílem bylo analyzovat přítomnost Redken na českém trhu, a pro představení více názorného závěru bylo provedeno dotazování vybraného segmentu.
Klíčová slova: -
Název práce: Strategy of the L'Oréal Redken Brand in the Czech Market
Autor(ka) práce: Matseushuk, Ewgeniya
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Halík, Jaroslav
Oponenti práce: Vlková, Anna
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Klíčová slova: -

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra mezinárodního podnikání

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 12. 5. 2008
Datum podání práce: -
Datum obhajoby: 10. 6. 2008
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/8976/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: