Strategie vstupu firmy SW Horry a.s. na slovenský trh z pohledu práce se zákazníky

Název práce: Strategie vstupu firmy SW Horry a.s. na slovenský trh z pohledu práce se zákazníky
Autor(ka) práce: Zezulka, Vojtěch
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Halík, Jaroslav
Oponenti práce: Vyoral, Jiří
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Práce analyzuje strategii firmy SW Horry, a.s. při vstupu na slovenský trh z pohledu práce se zákazníky. V první části je charakterizována společnost SW Horry, a.s. a její produkty. Dále je vytvořena SWOT analýza a zmíněny faktory ovlivňující marketingové makroprostředí a mikroprostředí. Druhá část se zabývá samotnou analýzou práce se zákazníky, na kterou navazuje třetí část, kde jsou navržena závěrečná doporučení, která vyplývají z analýzy. Mezi návrhy patří například změna evidence práce, úprava ekonomického softwaru nebo rozšíření obchodního zastoupení na Slovensku.
Klíčová slova: SWOT analýza; Zákazník; Marketingové makroprostředí; Marketingové mikroprostředí
Název práce: Slovak market entry strategy of the firm SW Horry in terms of working with customers
Autor(ka) práce: Zezulka, Vojtěch
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Halík, Jaroslav
Oponenti práce: Vyoral, Jiří
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This thesis deals with an analysis of entry strategy on the Slovak market in terms of working with customers. SW Horry and its products are described in the first chapter. Then there are Horry's SWOT analysis and decription of marketing macro and micro enviroment. The second part analyses the work with customers in this company. Final recommendations are suggested in the third part of the thesis. These are for example change in evidence of work, adjustment of economical software or extension of sales representatives.
Klíčová slova: Marketing micro enviroment; SWOT analysis; Marketing macro enviroment; Customer

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra mezinárodního podnikání

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 26. 9. 2012
Datum podání práce: 15. 5. 2013
Datum obhajoby: 6. 6. 2013
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/38972/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: