Analýza reklamního trhu automobilových značek

Název práce: Analýza reklamního trhu automobilových značek
Autor(ka) práce: Rešlová, Pavlína
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Kincl, Tomáš
Oponenti práce: Novák, Michal
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Práce pojednává o reklamních výdajích hlavních automobilových značek, které jsou dále porovnávány s jejich prodejností. Odráží se od strategického marketingového procesu a nastiňuje složky reklamy. Cílem práce je ověřit, zda investice do televizní reklamy zásadně a přímo ovlivňují prodejnost automobilů, či se objevují i jiné faktory.
Klíčová slova: prodejnost automobilů; automobilový průmysl; televizní reklama
Název práce: Analysis of the Advertising Market Automotive Brands
Autor(ka) práce: Rešlová, Pavlína
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Kincl, Tomáš
Oponenti práce: Novák, Michal
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The thesis deals with advertising expenditure major automotive brands, which are compared with their marketability. The thesis reflects the strategic marketing process and outlines the components of advertising. The aim of the work is to verify whether the investment in television advertising significantly and directly affects the marketability of vehicles, or there are some other factors.
Klíčová slova: automotive industry; TV advertising; automobile sales

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta managementu
Katedra: Katedra exaktních metod

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 10. 9. 2012
Datum podání práce: 30. 4. 2013
Datum obhajoby: 6. 6. 2013
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/38562/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: