Proces řízení spokojenosti zákazníka ve společnosti Datwyler

Název práce: Proces řízení spokojenosti zákazníka ve společnosti Datwyler
Autor(ka) práce: Šedivá, Michaela
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Halík, Jaroslav
Oponenti práce: Jandová, Renate
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Práce se zabývá procesem řízení spokojenosti zákazníka od počátku obchodního vztahu až po dodávku zboží zákazníkovi tak, jak je prováděna ve výrobním závodě Nový Bydžov. V první řadě se zaměřuje na momenty, které vedou zákazníka k tomu, že si vybere firmu jako svého obchodního partnera, dále analyzuje dosavadní proces řízení spokojenosti zákazníků a proces vyřizování reklamací. V dalším bodě interpretuje vztah a komunikaci se stálými zákazníky. Na závěr jsou na základě zjištěných poznatků vyvozeny silné a slabé stránky společnosti v odvětví komunikace se zákazníky a navržena možná vylepšení.
Klíčová slova: reklamace; spokojenost zákazníka; komunikace
Název práce: Process of customer relationship management in Daetwyler company
Autor(ka) práce: Šedivá, Michaela
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Halík, Jaroslav
Oponenti práce: Jandová, Renate
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This bachelor thesis is concerned with satisfaction of the customer from the beginning of business relationship until the supply to the customer. At first it describes key moments why the customer chooses company Dätwyler. After that it analyses present process of customer relationship management and also process of dealing with complaints. Following chapter interprets a relationship with the biggest customers. At last strong and weak aspects in customer relationship are analysed and alternatives of improving are suggested.
Klíčová slova: comunication; customer relationship management; customer satisfaction

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra mezinárodního podnikání

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 21. 6. 2012
Datum podání práce: 1. 5. 2013
Datum obhajoby: 6. 6. 2013
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/38138/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: