Tématem této práce je zefektivnění prodeje softwarových produktů prostřednictvím internetu. Celá
práce je vztažena na konkrétní firmu, která má v této oblasti problémy. Cílem je firmě pomoci formou
návrhů možných změn, které povedou ke zefektivnění prodeje jejích softwarových produktů. V první
části práce je nastíněna problematika elektronického obchodování a internet marketingu. Zahrnuje
definici těchto pojmů a zabývá se používanými metodami. Nechybí zde vysvětlení pojmů internetová
reklama, em... zobrazit celý abstraktTématem této práce je zefektivnění prodeje softwarových produktů prostřednictvím internetu. Celá
práce je vztažena na konkrétní firmu, která má v této oblasti problémy. Cílem je firmě pomoci formou
návrhů možných změn, které povedou ke zefektivnění prodeje jejích softwarových produktů. V první
části práce je nastíněna problematika elektronického obchodování a internet marketingu. Zahrnuje
definici těchto pojmů a zabývá se používanými metodami. Nechybí zde vysvětlení pojmů internetová
reklama, email marketing, optimalizace pro vyhledávače a další.
Další části práce se zabývají již samotnou firmou. Analyzují a hodnotí její současný stav. Nachází se
zde porovnání webových stránek s konkurencí a s webem společnosti, která patří mezi nejznámější
internetové prodejce. V poslední části jsou uvedeny návrhy a nápady, které by měly firmě zajistit
zlepšení prodeje prostřednictvím internetu. |