Marketingové aktivity ve školství

Název práce: Marketingové aktivity ve školství
Autor(ka) práce: Šnajdrová, Eva
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Procházková, Markéta
Oponenti práce: Karhánková, Soňa
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Diplomová práce je zaměřena na analýzu marketingových aktivit Střední odborné školy Olomouc, s.r.o. Jedná se o soukromou střední školu, která nabízí maturitní vzdělání v oborech Veřejnosprávní činnost a Mediální komunikace. Práce je rozdělena na dvě hlavní části, teoretickou a praktickou. První část dává práci teoretická východiska a definuje marketingový mix a analýzy prostředí vzdělávacích institucí. Definuje také nástroje marketingového výzkumu. Cílem druhé části je pomocí popisu současného marketingového mixu a provedení strategických analýz a marketingového výzkumu zjistit příčiny dlouhodobého poklesu nezájmu studentů o služby zkoumané školy. Výstupem práce jsou návrhy na zlepšení současného marketingového mixu.
Klíčová slova: marketingový mix školy; marketingový výzkum; strategické prostředí školy
Název práce: Marketing activities of an educational institution
Autor(ka) práce: Šnajdrová, Eva
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Procházková, Markéta
Oponenti práce: Karhánková, Soňa
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The thesis is focused on the analysis of marketing activities of Střední odborná škola Olomouc, s.r.o. This is a private high school that offers a graduation degree in Public Administration and Communication with media. The thesis is divided into two main parts, theoretical and practical. The first part gives the theoretical framework and defines the marketing mix and strategic analysis of the environment of the educational institutions. It also defines the tools of marketing research. The goal of the second part is to determine the causes of the long decline of the demand of the services provided by the school. This is analyzed through describing the current marketing mix, performing the strategic analysis and marketing research. The output of the thesis is a list of suggestions on how to improve the current marketing mix.
Klíčová slova: strategic analysis; marketing research; Marketing mix of a school

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 30. 1. 2013
Datum podání práce: 20. 12. 2013
Datum obhajoby: 7. 2. 2014
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/41160/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: