Marketingová strategie horského ubytovacího zařízení

Název práce: Marketingová strategie horského ubytovacího zařízení
Autor(ka) práce: Königová, Jitka
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Koudelka, Jan
Oponenti práce: Mojžíšek, Ivan
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Cílem této diplomové práce je charakterizovat tvorbu marketingové strategie na konkrétním praktickém příkladu, kterým je horské ubytovací zařízení. V teoretické části se tato práce zaměřuje především na metodologii a techniky tvorby strategie, které jsou v praktické části aplikovány. Zvláštní pozornost je věnována právě aplikaci teoretických poznatků tak, aby se na jejich základě dospělo k formulaci samotné marketingové strategie. Formulace marketingové strategie je vlastně doporučením konkrétnímu horskému ubytovacímu zařízení, jak by se měl do budoucna marketingově orientovat.
Klíčová slova: ubytovací služby; marketingová strategie; SWOT; situační analýza; marketingový mix; S-T-P strategie; marketingové cíle
Název práce: Marketing Strategy of a Mountain Guesthouse
Autor(ka) práce: Königová, Jitka
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Koudelka, Jan
Oponenti práce: Mojžíšek, Ivan
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The aim of this Master's thesis is to describe the creation of a marketing strategy with a practical example (a mountain guesthouse). The theoretical part of this thesis emphasizes the methodology and techniques of creating a marketing strategy which is then applied in the practical part. Special attention is paid to the application of theory from which the marketing strategy can be defined. The marketing strategy that has been formulated in the thesis is what will be recommended to the guest house as their future course of action.
Klíčová slova: situational analysis; accommodation service; marketing mix; S-T-P strategy; marketing objectives; SWOT; marketing strategy

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 19. 12. 2012
Datum podání práce: 18. 12. 2013
Datum obhajoby: 4. 2. 2014
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/43819/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: