Marketingový přístup vybraných webových portálů s potravinářským zbožím na českém trhu

Název práce: Marketingový přístup vybraných webových portálů s potravinářským zbožím na českém trhu
Autor(ka) práce: Grusserová, Adéla
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Filipová, Alena
Oponenti práce: Zeman, Jiří
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Diplomová práce Analýza marketingového přístupu vybraných webových portálů s potravinami na českém trhu má za cíl prověřit a vyhodnotit kvalitu zákaznických služeb poskytovaných vybranými e-shopy s potravinami. Kvalita je posuzována a měřena za pomoci mystery metod výzkumu trhu. Po e-mailové komunikaci s jednotlivými zákaznickými centry byl proveden i samotný nákup zboží na těchto webových portálech. Na závěr práce hodnotí výsledky provedeného výzkumu, přináší rady k získání nových zákazníků a navrhuje možnosti odstranění případných nedostatků.
Klíčová slova: E-shop; Potraviny na internetu; Mystery shopping
Název práce: Analysis of a marketing approach of selected e-shops providing food on the Czech market
Autor(ka) práce: Grusserová, Adéla
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Filipová, Alena
Oponenti práce: Zeman, Jiří
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The final thesis Analysis of a marketing approach of selected e-shops providing food on the Czech market aims to examine and evaluate the quality of customer service provided by selected food e-shops. The quality is assessed and measured by specific mystery market research methods. After execution of the e-mail communication with each customer center, the purchase of certain goods on these e-shops was realized. Finally, the thesis evaluates the results of the research, gives the providers advice on acquiring new customers and suggests options for elimination of potential deficiencies.
Klíčová slova: Food on the internet; Mystery shopping; E-shop

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 1. 3. 2013
Datum podání práce: 1. 2. 2014
Datum obhajoby: 12. 6. 2014
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/41879/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: