Public Relations v monopolní organizaci

Název práce: Public Relations v monopolní organizaci
Autor(ka) práce: Vít, Michal
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Zamazalová, Marcela
Oponenti práce: Stříteský, Václav
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Diplomová práce se za pomoci dostupné literatury a zjištěných faktů snaží analyzovat přístup k problematice public relations u monopolního dodavatele vodárenských služeb. Zákazníci monopolních organizací jsou často přesvědčeni, že s nimi jejich dodavatel nekomunikuje tak, jak by měl. Předpokladem, který se tato práce snaží potvrdit nebo vyvrátit je, že v prostředí nedokonalé konkurence nebude mít firma takovou snahu komunikovat se svými klienty, jako v prostředí dokonalé konkurence. Další otázkou je, zda se případná marketingová snaha odráží ve zvýšení zisku, či nikoliv. V práci bylo využito i vlastních dotazníkových šetření, která měla potvrdit, či vyvrátit výsledky výzkumů, které publikují samotné organizace.
Klíčová slova: corporate design; public relations; monopolní dodavatel
Název práce: Public relations in monopoly organization
Autor(ka) práce: Vít, Michal
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Zamazalová, Marcela
Oponenti práce: Stříteský, Václav
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Diploma thesis, with the help of available literature and facts we attempt to analyze the approach to the issue of monopoly providers and their engagement in public relations within the water service industry. Customers of monopolistic organizations are often of the impression that such a supplier does not communicate and interact with them as well as they should. This work will attempt to prove or disprove that in an environment of imperfect competition a supplier does not have firm desire to communicate with their clients compared to an environment of perfect competition. Another question is whether monopolistic organizations who invest in marketing initiatives will increase their profits or not. The work will use its own published in-house surveys, which should confirm or refute the results of this research.
Klíčová slova: monopoly organization; corporate design; public relations

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 26. 6. 2013
Datum podání práce: 15. 12. 2013
Datum obhajoby: 4. 2. 2014
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/43481/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: