Kupní chování uživatelů internetu se zaměřením na český a německý trh

Název práce: Kupní chování uživatelů internetu se zaměřením na český a německý trh
Autor(ka) práce: Chorvátová, Lucie
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Stříteský, Václav
Oponenti práce: Koudelka, Jan
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Diplomová práce se zabývá nákupním chováním českých a německých internetových uživatelů. Na základě vlastního dotazníkového šetření, analýzy sekundárních zdrojů věnujících se české a německé internetové populaci a jejímu nákupnímu chování a datům z databáze Google Consumer Barometer jsou identifikovány shodné a rozdílné nákupní projevy obou skupin internetových uživatelů. Z nich jsou vyvozena doporučení českým a německým obchodníkům či obchodníkům zvažujícím expanzi na jeden z těchto trhů, jak by mohli lépe reagovat na přání svých zákazníků.
Klíčová slova: proces kupního rozhodování; německá internetová populace; nakupování na internetu; česká internetová populace; E-Commerce
Název práce: Shopping behavior of Internet users with a focus on the Czech and German Market
Autor(ka) práce: Chorvátová, Lucie
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Stříteský, Václav
Oponenti práce: Koudelka, Jan
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The thesis focuses on the purchasing behaviour of the Czech and German Internet users. Based on the primary survey and analysis of secondary sources as well as data from the Google Consumer Barometer about Czech and Germany Internet users, it identifies the similarities and differences in shopping behaviour among Czech and German Internet users. Based on the findings, the thesis provides recommendations for the Czech and German traders and the businesses considering expansion to one of these markets. It advises how they can respond most effectively to their customer needs.
Klíčová slova: shopping behaviour; German internet population; online shopping; Czech Internet population; E-Commerce

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 21. 6. 2013
Datum podání práce: 6. 12. 2013
Datum obhajoby: 12. 2. 2014
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/44352/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: