Online marketingová strategie vybrané společnosti ve finančních službách

Název práce: Online marketingová strategie vybrané společnosti ve finančních službách
Autor(ka) práce: Stankovský, Jakub
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Filipová, Alena
Oponenti práce: Zeman, Jiří
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Diplomová práce si klade za cíl seznámit čtenáře se současnými a nadcházejícími trendy v oblasti online marketingu, přiblížit nástroje pro realizaci úspěšné, efektivní strategie a na základě těchto zjištěných vstupů zanalyzovat současnou online marketingovou strategii vybrané společnosti a navrhnout doporučení pro implementaci nových aktivit v jednotlivých fázích životního cyklu zákazníka. Stěžejní oblasti zkoumání jsou tvorba a optimalizace obsahu webových stránek se zaměřením na on-page a off-page faktory k naplnění hodnotot Inbound marketingu a návrh nové marketingové a komunikační strategie pro marketing na sociálních sítích. V práci se pod pojmem sociální sítě schovává především nejpopulárnější sociální síť Facebook.
Klíčová slova: Inbound marketing; Social media marketing; PPC; SEO; strategie; internetový marketing; online marketing
Název práce: Online marketing strategy of selected company in financial services
Autor(ka) práce: Stankovský, Jakub
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Filipová, Alena
Oponenti práce: Zeman, Jiří
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The diploma thesis is about new trends in online marketing. It focuses on online marketing tools and how to realize successful online marketing activity. The thesis is the analysis of the current company state. Based on informations gathered propose new strategy of content optimalization and social media strategy. How can the company enter the social network targeted on Facebook. Main areas are on-page and off-page factors in SEO and how to build Inbound marketing.
Klíčová slova: Inbound marketing; social media marketing; PPC; SEO; strategy; online marketing

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 26. 5. 2011
Datum podání práce: 1. 6. 2013
Datum obhajoby: 24. 3. 2014
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/32176/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: