Analýza marketingové strategie neziskové organizace Dogpoint

Název práce: Analýza marketingové strategie neziskové organizace Dogpoint
Autor(ka) práce: Jerichová, Lana
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Lhotáková, Markéta
Oponenti práce: Hejzlarová, Helena
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Cílem této diplomové práce je analýza marketingových aktivit, které jsou součástí marketingové strategie neziskové organizace Dogpoint, a následné sestavení souboru návrhů a doporučení, jejichž implementací by došlo k zefektivnění fungování organizace. Práce je rozdělena do dvou hlavních částí. V první části je vymezen teoretický rámec pro oblast neziskových organizací a marketingu v neziskových organizacích. V praktické části jsou potom získané poznatky aplikovány na příkladu neziskové organizace Dogpoint.
Klíčová slova: marketingový mix; marketingový výzkum; financování neziskových organizací; nezisková organizace; neziskový sektor; marketing
Název práce: Analysis of Marketing Strategy of Dogpoint, a Non-profit Organization
Autor(ka) práce: Jerichová, Lana
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Lhotáková, Markéta
Oponenti práce: Hejzlarová, Helena
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The objective of this Master's thesis is to carry out an analysis of the marketing activities that form the overall marketing strategy of Dogpoint, a non-profit organization. Based on the findings, a set of recommendations and suggestions is formed with the goal of achieving better performance of the organization. The thesis is divided into two main parts. In the first part, a theoretical scope is defined for the area of non-profit organizations and related marketing activities. In the practical part, the obtained findings are applied to the example of Dogpoint.
Klíčová slova: market research; marketing mix; financing of a non-profit organization; non-profit organization; non-profit sector; marketing

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra mezinárodního podnikání

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 19. 9. 2012
Datum podání práce: 15. 5. 2013
Datum obhajoby: 2. 6. 2014
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/38658/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: