Propagace Slovenské republiky v cestovním ruchu

Název práce: Propagácia Slovenskej republiky v cestovnom ruchu
Autor(ka) práce: Tomanová, Veronika
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Mikeš, Jiří
Oponenti práce: Badinková, Klára
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Diplomová práca na tému Propagácia Slovenska v cestovnom ruchu má za cieľ zanalyzovať aktivity Slovenskej agentúry v cestovnom ruchu od roku 2008 do 2013 na domácom a zahraničnom trhu cestovného ruchu, vrátane činnosti jej zahraničných a regionálnych zastúpení. Následne si kladie za cieľ priniesť návrhy na potenciálne budúce zlepšenie situácie, zviditeľnenie Slovenska ako cieľovej destinácie cestovného ruchu, zvýšenie návštevnosti a podporenie domáceho cestovného ruchu.
Klíčová slova: Slovenská republika; cestovný ruch; propagácia; Slovenská agentúra pre cestovný ruch
Název práce: Propagace Slovenské republiky v cestovním ruchu
Autor(ka) práce: Tomanová, Veronika
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Mikeš, Jiří
Oponenti práce: Badinková, Klára
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Diplomová práce na téma Propagace Slovenské republiky v cestovním ruchu má za cíl zanalyzovat aktivity Slovenské agentury pro cestovní ruch od 2008 do 2013 na domácím a zahraničním trhu cestovního ruchu, včetně činností jejích zahraničních a regionálních zastoupení. Následně si klade za cíl přijít s nápady, které by mohli vést k potenciálnímu budoucímu zlepšení situace, zviditelnění Slovenské republiky jako cílové destinace cestovního ruchu, zvýšení návštěvnosti a podpoření domácího cestovního ruchu.
Klíčová slova: Slovenská agentura pro cestovní ruch; Slovenská republika; propagace; cestovní ruchu
Název práce: Promotion of Slovak republic in the tourism industry
Autor(ka) práce: Tomanová, Veronika
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Mikeš, Jiří
Oponenti práce: Badinková, Klára
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
The master thesis deals with the topic of promotion of Slovak republic in the tourism industry. Its goal is to analyze the activities of Slovak tourist board from 2008 to 2013 in domestic and incoming tourism, including the detached offices abroad and at home. Subsequently it aims to come up with ideas that could lead to potential improvement of the situation in the future, making Slovak republic more visible as a final destination in the international tourism, increasing incoming tourism and supporting domestic tourism.
Klíčová slova: Slovak republic; tourism; promotion; Slovak tourist board

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Cestovní ruch
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 11. 10. 2012
Datum podání práce: 5. 5. 2014
Datum obhajoby: 29. 5. 2014
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/39718/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: