Vítězství jako marketingový nástroj sportovní organizace

Název práce: Vítězství jako marketingový nástroj sportovní organizace
Autor(ka) práce: Zbožínková, Lucie
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Tripes, Stanislav
Oponenti práce: Král, Pavel
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Cílem práce je poukázat na to, jaký vliv mají sportovní úspěchy či neúspěchy na marketing organizace a jak mu vítězství napomáhá. Dále se pokusím zobrazit další vlivy, které na sportovní organizaci působí jak pozitivně, tak negativně a navrhnout, jak těmto problémům předcházet nebo jak na ně reagovat. Cílová skupina, kterou sportovní výkony ovlivňují, jsou především diváci a sponzoři. Tato práce zachycuje veškerá hlediska, která se odráží na sportovních výsledcích v kolektivním sportu. V praktické části je představen sportovní klub TJ Házená Jindřichův Hradec a následuje výzkum, z kterého vychází, že při dobrých sportovních výkonech klubu je vítězství marketingovým nástrojem, který ovlivňuje rozhodování sponzorů a získávání fanoušků.
Klíčová slova: marketing; sport; vítězství
Název práce: Victory as a Marketing Tool Sports Organizations
Autor(ka) práce: Zbožínková, Lucie
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Tripes, Stanislav
Oponenti práce: Král, Pavel
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The aim of the present thesis is to point out how success and failure in sports may affect the marketing strategies of an organisation. I will attempt to describe other factors that may influence a sports organisation both positively and negatively, and suggest how to deal with or avoid potential problems. It is mainly spectators and sponsors who form the target group that is influenced by success and failure in sports. This thesis takes into account all the aspects that are reflected in sports results (as far as team sports are concerned). The empirical part of the thesis presents the handball club TJ Házená Jindřichův Hradec and provides an analysis which concludes that victory is a marketing tool that affects the sponsors' decision-making and attracts new fans.
Klíčová slova: marketing; sport; victory

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta managementu
Katedra: Katedra managementu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 17. 4. 2012
Datum podání práce: 30. 4. 2014
Datum obhajoby: 4. 6. 2014
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/37411/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: