Marketingové strategie cestovního ruchu tradičních evropských destinací

Název práce: Marketingové stratégie cestovného ruchu tradičných európskych destinácií
Autor(ka) práce: Barošová, Anna
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Abrhám, Josef
Oponenti práce: Vaško, Martin
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Témou diplomovej práce je marketingová stratégia tradičných európskych destinácií. Cieľom práce je popísať najvhodnejšiu marketingovú stratégiu pre európskej destinácie, ktoré čelia stále silnejšej konkurencii na trhu medzinárodného cestovného ruchu. V praktickej časti práce je detailne analyzovaná aplikovaná stratégia najnavštevovanejšej európskej destinácie -- Francúzska. Účinok tejto stratégie je zhodnotený na základe vlastného kvalitatívneho dotazníkového výskumu s medzinárodnou účasťou.
Klíčová slova: cestovný ruch; destinačný manažment; marketingová stratégia; marketing; stratégia destinácie
Název práce: Marketingové strategie cestovního ruchu tradičních evropských destinací
Autor(ka) práce: Barošová, Anna
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Abrhám, Josef
Oponenti práce: Vaško, Martin
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Tématem diplomové práce je marketingová strategie tradičních evropských destinací. Cílem práce je popsat nejvhodnější marketingovou strategii pro evropské destinace, které čelí stále silnější konkurenci na trhu mezinárodního cestovního ruchu. V praktické části práce je detailně analyzována aplikována strategie nejnavštěvovanější evropské destinace - Francie. Účinek této strategie je zhodnocen na základě vlastního kvalitativního dotazníkového výzkumu s mezinárodní účastí.
Klíčová slova: destinační management ; marketingová strategie ; cestovní ruch; strategie destinace; marketing
Název práce: Tourism marketing strategies of the traditional european destinations
Autor(ka) práce: Barošová, Anna
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Abrhám, Josef
Oponenti práce: Vaško, Martin
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
The subject of this thesis is the marketing strategy of traditional European destinations. Its objective is to describe the most suitable marketing strategy for the European destinations facing stronger competition within the market of international tourism. Practical part of the thesis consists of the detailed analysis of the most visited European destination -- France. Secondly, the effects of this strategy are measured by the international quantitative marketing research.
Klíčová slova: destination management; marketing strategy; tourism; strategy of the destination; marketing

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Cestovní ruch
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra cestovního ruchu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 3. 10. 2012
Datum podání práce: 29. 11. 2013
Datum obhajoby: 6. 6. 2014
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/39279/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: