Komunikační strategie neziskové organizace

Název práce: Komunikačné stratégie neziskových organizácií
Autor(ka) práce: Kolesárová, Maria
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Khelerová, Vladimíra
Oponenti práce: Vojtíšek, Zdeněk
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Táto diplomová práca sa sústreďuje na komunikáciu organizácií neziskového sektoru. Najskôr charakterizuje neziskové organizácie a neziskový sektor, potom prechádza ku charakteristike marketingu a marketingovej komunikácií neziskových organizácií. V praktickej časti analyzuje komunikačné nástroje vybranej neziskovej organizácie a hodnotí komunikáciu organizácie a jej vplyv na postoje a správanie cieľovej skupiny.
Klíčová slova: marketingová komunikácia; neziskový sektor; komunikačné stratégie; marketing; nezisková organizácia
Název práce: Komunikační strategie neziskové organizace
Autor(ka) práce: Kolesárová, Maria
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Khelerová, Vladimíra
Oponenti práce: Vojtíšek, Zdeněk
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Tato diplomová práce se soustřeďuje na komunikaci organizací neziskového sektoru. Nejdřív charakterizuje neziskové organizace a neziskový sektor, poté přechází ku charakteristice marketingu a marketingové komunikace neziskových organizací. V praktické části analyzuje komunikační nástroje vybrané neziskové organizace a hodnotí komunikaci organizace a její vliv na postoje a chování cílové skupiny
Klíčová slova: komunikační strategie; marketing; marketingová komunikace; neziskový sektor; nezisková organizace
Název práce: Communication strategy of non-profit organizations
Autor(ka) práce: Kolesárová, Maria
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Khelerová, Vladimíra
Oponenti práce: Vojtíšek, Zdeněk
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
This thesis focuses on the communications sector, non-profit organizations. First, characterized by non-profit organizations and non-profit sector, then goes to the characteristics of marketing and marketing communications NGOs. In the practical part analyzes the communication tools of non-profit organizations and evaluate communications organization and its effect on attitudes and behavior of the target group.
Klíčová slova: communication strategy; marketing communication; marketing; non-profit sector; a non-profit organization

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 24. 10. 2012
Datum podání práce: 31. 12. 2013
Datum obhajoby: 4. 6. 2014
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/39974/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: