Implementace nové prodejní strategie mezinárodní společnosti GlaxoSmithKline v České republice

Název práce: Implementace nové prodejní strategie mezinárodní společnosti GlaxoSmithKline v České republice
Autor(ka) práce: Bartošová, Jitka
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Halík, Jaroslav
Oponenti práce: Brychta, Jan
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Práce hodnotí průběh implementace nové prodejní strategie originální farmaceutické společnosti GlaxoSmithKline v České republice v průběhu prvních šesti měsíců od jejího zavedení. Uvádí skutečnosti, které se povedly, i které mohly být zvládnuty lépe, pro následnou generalizaci, která slouží jako návod, na co by se měly společnosti, působící i mimo oblast farmaceutického průmyslu, soustředit ve chvíli, kdy chtějí úspěšně řídit jakoukoliv změnu a uvést ji do praxe.
Klíčová slova: -

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra mezinárodního podnikání

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 31. 8. 2007
Datum podání práce: 31. 8. 2007
Datum obhajoby: 13. 9. 2007
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/6830/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: