Mystery shopping a jeho využití ve společnosti Baťa

Název práce: Mystery shopping a jeho využití ve společnosti Baťa
Autor(ka) práce: Čubíková, Aneta
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Průša, Přemysl
Oponenti práce: Kořen, Vojtěch
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Tato bakalářská práce se zabývá metodou mystery shoppingu, což je jedna z kvantitativních výzkumných metod v marketingu. Hlavním cílem mé práce je představení této metody a aplikace mystery shoppingu ve vybraných prodejnách Baťa s cílem navrhnout možná doporučení pro zkoumané prodejny. V teoretické části jsou zde vysvětleny pojmy: marketing, marketingový výzkum, mystery shopping a formy jeho výzkumu. Praktická část je realizována v 17 pobočkách Baťa po celé Praze a středních Čechách. Cílem této části je zjištění a zhodnocení znalostí zaměstnanců v dané problematice a jejich ochota poradit zákazníkovi při nákupu.
Klíčová slova: Baťa; Mystery shopping; Marketingový výzkum
Název práce: Mystery Shopping and its use in Bata Shoe Organisation
Autor(ka) práce: Čubíková, Aneta
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Průša, Přemysl
Oponenti práce: Kořen, Vojtěch
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This bachelor thesis deals with mystery shopping method, which is one of the quantitative research methods in marketing. The main objective is to introduce this method and application of mystery shopping in chosen shops of Bata Shoe Company with the aim to propose possible recommendations for inspected stores. In theoretical part terms are explained such as marketing, marketing research, mystery shopping and its forms of his research. The practical part is based on mystery shopping in 17 stores of Bata Shoe Organisation in Prague and in Central Bohemia. The purpose of the practical part is to identify and evaluate knowledge of employees in stated issues and their willingness to give advice to customer during shopping.
Klíčová slova: Marketing research; Bata Shoe Organisation; Mystery shopping

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 13. 3. 2013
Datum podání práce: 2. 5. 2014
Datum obhajoby: 12. 6. 2014
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/42233/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: