Guerilla marketing jako nový marketingový trend

Název práce: Guerilla marketing jako nový marketingový trend
Autor(ka) práce: Koktová, Silvie
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Skokanová, Dagmar
Oponenti práce: Novák, Michal
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Tato diplomová práce se zabývá jedním z nových trendů současného marketingu, tzv. guerilla marketingem. V teoretické části se věnuji samotnému vzniku guerilla marketingu, jeho principu, výhodám a nevýhodám. Dále uvádím jednotlivé druhy guerilla marketingu a způsoby jejich využití. V praktické části rozebírám konkrétní guerillové kampaně a snažím se dokázat podstatu guerilla marketingu, kdy nápady mohou porazit rozpočet. V závěru práce je poté pomocí dotazníkového šetření zjišťováno povědomí české veřejnosti o guerilla marketingu a o analyzovaných kampaních.
Klíčová slova: guerillové kampaně; word-of-mouth; guerilla marketing
Název práce: Guerilla marketing as a new marketing trend
Autor(ka) práce: Koktová, Silvie
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Skokanová, Dagmar
Oponenti práce: Novák, Michal
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This diploma thesis examines one of the new trends of contemporary marketing, the so-called guerilla marketing. The theoretical part is devoted to the origin of guerilla marketing, its principles, advantages and disadvantages. Furthermore, I present different types of guerilla marketing and methods of their use. In the practical part, I discuss specific guerrilla campaigns and try to prove the nature of guerilla marketing where ideas can defeat the budget. The last part is devoted to questionnaire survey to determine the awareness of the Czech public about guerilla marketing and analyzed campaigns.
Klíčová slova: guerilla campaigns; word-of-mouth; guerilla marketing

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta managementu
Katedra: Katedra managementu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 15. 3. 2012
Datum podání práce: 15. 5. 2014
Datum obhajoby: 5. 6. 2014
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/41132/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: