Vliv reklamy v přestávce amerického Super Bowlu na cenu a objem prodaných akcií inzerujících

Název práce: Vliv reklamy v přestávce amerického Super Bowlu na cenu a objem prodaných akcií inzerujících
Autor(ka) práce: Čurda, Filip
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Stroukal, Dominik
Oponenti práce: Čermáková, Klára
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Tato práce zkoumá vliv televizní inzerce a následného hodnocení reklamy spotřebiteli v průběhu události amerického Super Bowlu na změnu hodnoty a obchodovaného množství akcií inzerujících společností. Pomocí srovnání vývoje hodnot pro cenu a objem obchodovaných akcií inzerujících společností s trendem v intervalech kolem události Super Bowl v průběhu let 2010-2014, prokazuji, že zde žádný celkový vliv není. Zároveň hodnocení reklamního spotu spotřebiteli nemá jednoznačný vliv na změny hodnoty, či obchodovaného množství akcií inzerujících společností.
Klíčová slova: akcie; Super Bowl; reklama; volume; trend
Název práce: Influence of television advertising during the american Super Bowl on the price and volume of shares of advertising companies
Autor(ka) práce: Čurda, Filip
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Stroukal, Dominik
Oponenti práce: Čermáková, Klára
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This thesis examines the impact of television advertising and subsequent consumer rating of commercials during the American event Super Bowl on a change of price and volume of stocks of companies that advertised. Using the development of values compared to the price and volume of shares of companies that advertised during the event over the years 2010-2014 with trend at intervals around the Super Bowl, I prove that there is no overall effect. Simultaneously the consumer evaluation of commercials does not have a clear impact on changes in the value or number of shares of advertising companies.
Klíčová slova: stock; commercial; Super Bowl; trend; volume

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomie a hospodářská správa/Ekonomie
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Národohospodářská fakulta
Katedra: Katedra ekonomie

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 14. 2. 2014
Datum podání práce: 14. 6. 2014
Datum obhajoby: 16. 6. 2014
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/46414/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: