Bakalářská práce se v teoretické části zabývá pojmem národní hospodářství a jeho členěním na jednotlivé sektory a charakterizuje hlavní principy. Práce objasňuje uspořádání neziskových organizací, poslání a vize. Další část práce se věnuje teorii komunikace, procesu plánování komunikační strategie a skladbě komunikačního mixu. V praktické části je provedena aplikace teoretických poznatků na konkrétní neziskovou organizaci Domov Sue Ryder, z.ú. Práce se zabývá posláním organizace, vizí a hodnota... zobrazit celý abstraktBakalářská práce se v teoretické části zabývá pojmem národní hospodářství a jeho členěním na jednotlivé sektory a charakterizuje hlavní principy. Práce objasňuje uspořádání neziskových organizací, poslání a vize. Další část práce se věnuje teorii komunikace, procesu plánování komunikační strategie a skladbě komunikačního mixu. V praktické části je provedena aplikace teoretických poznatků na konkrétní neziskovou organizaci Domov Sue Ryder, z.ú. Práce se zabývá posláním organizace, vizí a hodnotami, analýzou konkurence a SWOT analýzou. Byla zpracována analýza strategie marketingové komunikace Domova Sue Ryder, z.ú. a vybraných položek z výročních zpráv. V práci byla použita kvalitativní metoda výzkumu formou rozhovorů s dobrovolnicí a zaměstnanci organizace. Rozhovory byly kódovány. Na závěr práce je proveden návrh komunikační strategie. |