Tvorba systému pro obchodování a automatizaci činností v Ogame

Název práce: Tvorba systému pro obchodování a automatizaci činností v Ogame
Autor(ka) práce: Čarek, Jiří
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Bruckner, Tomáš
Oponenti práce: Švarc, David
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Cílem práce je vytvořit automatizovaný systém, který je schopen ovládat základní prvky hry a je tak nápomocen hráči při jejím hraní. Práce si klade za úkol vytvořit program pro automatizací online hry Ogame za účelem odstranění opakovaných a nudných činností ve hře, což umožní větší prostor pro strategii, diplomacii a zejména omezí nutnost být osobně nonstop ve hře. Práce je zaměřena zejména na automatizované provádění rutinních operací, jenž jsou prováděny bez ohledu na přítomnost hráče a denní dobu. V průběhu práce jsou voleny různé koncepty, které reagují na aktuální potřebu činností. Jsou použity například JavaScript, PHP, Bash, HTML, CSS, MySql, Python a Visual Basic. Díky úspěchu bylo možné založit virtuální banku pro hru, díky čemuž se značně rozšířily možnosti i ostatních hráčů a zvýšila celková hratelnost hry.
Klíčová slova: automatizace her; Ogame; online hry
Název práce: System for trading and automation activities in Ogame
Autor(ka) práce: Čarek, Jiří
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Bruckner, Tomáš
Oponenti práce: Švarc, David
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The goal is to create automatized system for playing online game in order to help player. The major goal of this thesis is to create a program for playing online game Ogame(Gameforge 2015k), in order to remove from game repeated and boring operations, which allows player to be concentrated on game strategy, diplomacy and the need of being online in game. The concept of the program will be changed during development according to current requirements of operations. We used such programming languages as JavaScript, PHP, Bash, HTML, CSS, MySql, Python a Visual Basic. Because of success, it was possible to establish virtual bank for the game. That expanded possibilities of other players and increased the overall playability of the game.
Klíčová slova: browser game; Ogame; automation of games

Informace o studiu

Studijní program / obor: Aplikovaná informatika/Informatika
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta informatiky a statistiky
Katedra: Katedra informačních technologií

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 1. 4. 2014
Datum podání práce: 1. 12. 2014
Datum obhajoby: 24. 6. 2015
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/49852/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: