Komunikační strategie pro značku Klasa

Název práce: Komunikační strategie pro značku Klasa
Autor(ka) práce: Kantorová, Šárka
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Postler, Milan
Oponenti práce: Mikeš, Jiří
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Diplomová práce se zabývá komunikační strategií značky Klasa. Cílem práce je vyhodnotit dosavadní komunikační strategii značky Klasa a na základě výsledků výzkumu potvrdit, či vyvrátit stanovené hypotézy týkající se značek kvality. Práce je rozčleněna do dvou částí, teoretické a praktické. První část práce obsahuje kapitoly zabývající se marketingovými a komerčními komunikacemi, značkou a její rolí v marketingu a marketingovým výzkumem trhu. Praktická část práce je věnována analýze dosavadní komunikace značky Klasa a vlastnímu marketingovému výzkumu. Závěrečná část mé diplomové práce obsahuje shrnutí poznatků a návrhy a doporučení pro komunikaci značky Klasa do budoucna.
Klíčová slova: marketing; komunikační strategie; komunikační mix; značka; marketingový výzkum trhu; Klasa; značky kvality
Název práce: Communication strategy of the brand Klasa
Autor(ka) práce: Kantorová, Šárka
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Postler, Milan
Oponenti práce: Mikeš, Jiří
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This master thesis deals with the communication strategy of the brand Klasa. The aim is to analyse and evaluate the current communication strategy of the brand and based on the results of research confirm or disprove the hypothesis regarding quality labels. The work is divided into two parts: theoretical and practical. The first part contains chapters dealing with commercial and marketing communications, brand and its role in marketing and marketing research. The practical part is devoted to the analysis of existing communications of the brand Klasa and to own marketing research. The final part of my thesis contains a summary of findings and suggestions for brand communication Klasa in the future.
Klíčová slova: marketing; communication strategy; communication mix; brand; marketing research; Klasa; quality labels

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 3. 7. 2014
Datum podání práce: 7. 5. 2015
Datum obhajoby: 28. 5. 2015
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/48594/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: