MĚŘENÍ EFEKTIVNOSTI PRÁCE V ORGANIZACI POSKYTUJÍCÍ IT SLUŽBY

Název práce: MĚŘENÍ EFEKTIVNOSTI PRÁCE V ORGANIZACI POSKYTUJÍCÍ IT SLUŽBY
Autor(ka) práce: Seredycz, Petr
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Doucek, Petr
Oponenti práce: Albrecht, Roman; Ing. Roman Albrecht,
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Cílem této diplomové práce je představit metodu Support Point Analysis (SPA) vytvořenou firmou DHL v roce 2007. SPA je analytický nástroj jehož jádrem jsou metriky Service Desku a vzorec SPA. Tento nástroj umožňuje optimalizovat podporu IT služeb napříč celou organizací a je schopný poskytnout údaje o produktivitě a vytíženosti pracovníků podpory IT služeb. Přináší nový pohled na řízení oddělení podpory IT služeb a má potenciál stát se standardem měření efektivity práce.
Klíčová slova: -

Informace o studiu

Studijní program / obor: Aplikovaná informatika/Informační management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta informatiky a statistiky
Katedra: Katedra systémové analýzy

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 1. 9. 2007
Datum podání práce: 1. 9. 2007
Datum obhajoby: 17. 1. 2008
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/7191/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: