Návrh marketingové strategie Černého divadla JIřího Srnce na německém trhu

Název práce: Návrh marketingové strategie Černého divadla JIřího Srnce na německém trhu
Autor(ka) práce: Kervitcerová, Anežka
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Postler, Milan
Oponenti práce: Goščíková, Romana
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Hlavním cílem diplomové práce je na základě analýzy stávajícího komunikačního mixu uplatňovaného Černým divadlem Jiřího Srnce navrhnout jeho vylepšení do budoucna. Nová marketingová strategie divadla bude s ohledem na stanovené marketingové cíle rozpracována do všech součástí marketingového mixu. Práci tvoří 6 kapitol zabývajících se teoretickými poznatky z oboru marketingu a jejich aplikací v praktické rovině.
Klíčová slova: Černé divadlo Jiřího Srnce; Marketingová komunikace; PEST analýza; Situační analýza; Komunikační mix; SWOT analýza; Marketingová strategie; Komerční komunikace; Marketingový mix
Název práce: Marketing Strategy of Black Light Theatre of Jiri Srnec on German Market
Autor(ka) práce: Kervitcerová, Anežka
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Postler, Milan
Oponenti práce: Goščíková, Romana
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The main goal of diploma thesis is to analyse the marketing strategy of Black Light Theatre of Jiri Srnec and to suggest its future improvements. The thesis itself contains six chapters, divided into theoretical and practical parts. First three theoretical chapters are devoted to marketing, marketing mix, situation analysis and marketing and commercial communications and strategies. Following chapters create the practical part of the thesis and contain information about Black Ligh Theatre, analysis of its marketing mix, evaluation of recent marketing and communication strategy and interpretation of field research results. Based on these analyses, the last chapter brings suggestions and recommendations for improvements in future marketing strategy.
Klíčová slova: Black Light Theatre Prague; Marketing Mix; Marketing Goals; Commercial Communications; Black Light Theatre of Jiri Srnec; Marketing Strategy; Situation Analysis

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 2. 10. 2013
Datum podání práce: 2. 5. 2014
Datum obhajoby: 28. 5. 2015
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/44326/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: