Postoje české veřejnosti k reklamám, ve kterých vystupují slavné osobnosti

Název práce: Postoje české veřejnosti k reklamám, ve kterých vystupují slavné osobnosti
Autor(ka) práce: Švimberská, Gabriela
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Mottlová, Libuše
Oponenti práce: Černá, Jitka
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Práce se zabývá reklamou, její definicí, výhodami a nevýhodami. Rovněž se věnuje prvku, který se v reklamě používá, a to dporučovatelům. Podrobněji je rozbrána problematika celebrit v reklamě. Zejména se zabývám jejich výběrěm a rizikům, která jsou s nimi spojena. Parktická část se věnuje vlastnímu výzkumu názorů české veřejnosti k reklamám, ve kterých vystupují celebrity.
Klíčová slova: využití celebrity v reklamě; doporučovatelé; reklama

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 10. 12. 2007
Datum podání práce: 10. 12. 2007
Datum obhajoby: 6. 2. 2008
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/7195/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: