Marketingová strategie Gillette na českém a slovenském trhu

Název práce: Marketingová stratégia Gillette na českom a slovenskom trhu
Autor(ka) práce: Grossertová, Diana
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Filipová, Alena
Oponenti práce: Král, Tomáš
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Diplomová práca má za cieľ zhodnotiť súčasnú marketingovú stratégiu značky Gillette so zameraním na pánske holenie na českom a slovenskom trhu. Teoretická časť objasňuje základné marketingové pojmy a terminológiu, čo následne pomôže porozumieť praktickej časti diplomovej práce. Cieľom praktickej časti je vypracovať konkrétne návrhy na zlepšenie jednotlivých nástrojov marketingového mixu, ktoré by mohli pomôcť značke Gillette v budúcnosti upevniť a budovať svoj podiel na trhu.
Klíčová slova: pánske holenie; značka Gillette; marketingový mix; marketingová stratégia
Název práce: Marketingová strategie Gillette na českém a slovenském trhu
Autor(ka) práce: Grossertová, Diana
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Filipová, Alena
Oponenti práce: Král, Tomáš
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Diplomová práce má za cíl zhodnotit současnou marketingovou strategii značky Gillette se zaměřením na pánské holení na českém a slovenském trhu. Teoretická část objasňuje základní marketingové pojmy a terminologii, což následně pomůže porozumět praktické části diplomové práce. Cílem praktické části je vypracovat konkrétní návrhy na zlepšení jednotlivých nástrojů marketingového mixu, které by mohly pomoci značce Gillette v budoucnu upevnit a budovat svůj podíl na trhu.
Klíčová slova: marketingový mix; pánské holení; značka Gillette; marketingová strategie
Název práce: Marketing strategy of the Gillette brand in the Czech and Slovak markets
Autor(ka) práce: Grossertová, Diana
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Filipová, Alena
Oponenti práce: Král, Tomáš
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
The aim of the diploma thesis is to assess the current marketing strategy of the Gillette brand with focus on men's shaving products in the Czech and Slovak markets. The theoretical part explains basic marketing terminology that helps to understand the practical part of the diploma thesis. The goal of the practical part is to implement specific proposals for improving various tools of the marketing mix that could help the Gillette brand strengthen and build its market share in the future.
Klíčová slova: marketing strategy; men's shaving; marketing mix; Gillette brand

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 7. 10. 2013
Datum podání práce: 1. 6. 2014
Datum obhajoby: 4. 6. 2015
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/44577/podrobnosti

Soubory ke stažení

Neveřejná příloha
Neveřejný soubor
Stáhnout
    Poslední aktualizace: