Etika komuninakce prodejních zájezdů

Název práce: Etika komuninakce prodejních zájezdů
Autor(ka) práce: Ježková, Slávka
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Bílková, Jana
Oponenti práce: Král, Petr
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Práce se zaměřuje na hodnocení legislativní a etické problematiky komunikace prodejních zájezdů. Obsahuje stručnou historii přímého prodeje v ČR, hodnocení prodejních zájezdů - pozvánky, prodejní triky při prodeji, konkrétní příklady přímého prodeje na společnostech BECK a Tupperware. Část práce je dále věnována pravidlům Asociace přímého prodeje a spotřební politice v EU a ČR vztahující se k prodejním zájezdům.
Klíčová slova: -

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra mezinárodního podnikání

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 12. 12. 2007
Datum podání práce: 12. 12. 2007
Datum obhajoby: 17. 1. 2008
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/7260/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: