Využití A/B testování při optimalizaci konverzního poměru

Název práce: Využití A/B testování při optimalizaci konverzního poměru
Autor(ka) práce: Makoš, Michal
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Stříteský, Václav
Oponenti práce: Pešek, Ondřej
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Práce se zabývá disciplínou optimalizace konverzního poměru a její základní metodou, A/B testováním. V její teoretické části je téma optimalizace a A/B testování představeno a je navržen možný postup při využití těchto metod. Práce popisuje i jednotlivé nástroje, které jsou pro úspěšnou optimalizaci konverzního poměru nezbytné. Praktická část usiluje o zhodnocení dopadů jednotlivých faktorů na konverzní poměr a identifikaci těch, které na něj mají pozitivní vliv. Dále bylo cílem práce navrhnout obecná doporučení pro zvyšování konverzního poměru a obchodní výkonnosti. Vlastní výzkum byl uskutečněn na základě provedených A/B testů a jejich analýzy.
Klíčová slova: konverze; obchodní výkonnost; Avast; Optimalizace konverzního poměru; A/B testování
Název práce: A/B Testing and its use for Conversion Rate Optimization
Autor(ka) práce: Makoš, Michal
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Stříteský, Václav
Oponenti práce: Pešek, Ondřej
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The main topic of this bachelor thesis is a conversion rate optimization and A/B testing. The theoretical part covers both topics and proposes possible steps to follow when using them. The thesis also describes the tools which are needed for successful conversion rate optimization. The aim of the practical part is to identify the impact of individual elements on conversion rate and find those with positive impact. At the same time, the thesis aspires to formulate recommendations for increasing conversion rate and business performance. The research was conducted by undertaking A/B tests and its analysis.
Klíčová slova: business performance; conversion; Conversion rate optimization; Avast; A/B testing

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 30. 10. 2014
Datum podání práce: 30. 4. 2015
Datum obhajoby: 3. 6. 2015
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/50375/podrobnosti

Soubory ke stažení

Hlavní práce
Neveřejný soubor
Stáhnout
Neveřejná příloha
Neveřejný soubor
Stáhnout
Oponentura
Neveřejný soubor
Stáhnout
Hodnocení vedoucího
Neveřejný soubor
Stáhnout
    Poslední aktualizace: