Marketingová strategie vybraného podniku cestovního ruchu

Název práce: Marketingová strategie vybraného podniku cestovního ruchu
Autor(ka) práce: Kysučanová, Veronika
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Valentová, Jana
Oponenti práce: Kvítková, Zuzana
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Diplomová práce analyzuje Sportovní a rekreační zařízení města Ostravy, s.r.o. z hlediska marketingu. Hlavním cílem práce je podat zprávu o tendencích a stavu marketingových aktivit společnosti a navrhnout případná zlepšení. Teoretická část vymezuje obecný marketing i specifika marketingu ve službách. V praktické části byla zpracována situační analýza, zhodnocením makroprostředí i mikroprostředí a byl uskutečněn marketingový výzkum orientovaný na návštěvníky areálů. Následně je rozebrán stav stávajících marketingových nástrojů společnosti. Jádrem práce je sestavení marketingové strategie s ohledem na skutečnosti, které vyplynuly ze situační analýzy.
Klíčová slova: SAREZA; Situační analýza; Marketing; Marketing služeb; Marketingový výzkum; Marketingová strategie
Název práce: Marketing strategy of selected tourism company
Autor(ka) práce: Kysučanová, Veronika
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Valentová, Jana
Oponenti práce: Kvítková, Zuzana
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The diploma thesis analyses Sportovní a rekreační zařízení města Ostravy, s.r.o. from a marketing perspective. The main goal is to report on the status and trends of marketing activities of the company and suggest possible improvements. The theoretical part defines a general marketing and specifics of marketing in services. In the practical part, the situation analysis evaluated the macro environment and microenvironment and costumer focused marketing research was conducted. Then the status of existing marketing toolkit is analysed. The core of the thesis is to assemble marketing strategy regarding the facts that have been emerged from the situational analysis.
Klíčová slova: Marketing; Marketing strategy; SAREZA; Marketing in services; Marketing research; Situation analysis

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Cestovní ruch
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra cestovního ruchu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 1. 7. 2014
Datum podání práce: 8. 5. 2015
Datum obhajoby: 10. 9. 2015
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/48576/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: