Marketingový plán nové kavárny

Název práce: Marketingový plán nové kavárny
Autor(ka) práce: Leová, Thi Huyen Trang
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Koudelka, Jan
Oponenti práce: Stříteský, Václav
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Hlavním cílem bakalářské práce je sestavení marketingového plánu na založení nové kavárny, která se bude nacházet ve Vršovicích v městské části Praha 10. Tato práce je rozdělena na dvě části, teoretickou a praktickou. V teoretické části jsou vymezeny základní pojmy, o které se opírá praktická část. V praktické části jsou zpracovány jednotlivé složky analýzy trhu, tj. analýza prostředí, tržního potenciálu, místa, služeb a marketingové pozice. Tyto analýzy vycházejí ze sekundárních dat a dat provedených primárním výzkumem metodou dotazníkového šetření. Na základě těchto analýz je dále navržena marketingová strategie. Výstupem práce je ucelený marketingový plán, který je v praxi využitelným podkladem pro kladné rozhodnutí o podnikatelské činnosti.
Klíčová slova: Kavárna; Marketingová strategie; Marketingový plán; Analýza trhu
Název práce: Marketing plan for establishing a new café
Autor(ka) práce: Leová, Thi Huyen Trang
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Koudelka, Jan
Oponenti práce: Stříteský, Václav
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The main goal of this bachelor thesis is to create a marketing plan for establishing a new café that will be located in Vršovice in Prague 10. The thesis is divided into 2 parts, theory and practice. The practice part includes processed analysis of the market such as analysis of the environment, market potential, location, services and market positioning. These analyses come from secondary data and primary data gathered through surveys. Based on these analyses, a proposal for marketing strategy is created. The outcome of this work is a comprehensive marketing plan that is a usable foundation for a positive decision in a business activity.
Klíčová slova: Café; Marketing strategy; Analysis of the market; Marketing plan

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 22. 4. 2014
Datum podání práce: 7. 5. 2015
Datum obhajoby: 3. 6. 2015
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/51349/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: