Analýza marketingové strategie advokátní kanceláře

Název práce: Analýza marketingové strategie advokátní kanceláře
Autor(ka) práce: Oulehlová, Jana
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Procházková, Markéta
Oponenti práce: Kříž, Radim
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Cílem mojí diplomové práce je provedení detailní analýzy současné marketingové strategie vybrané advokátní kanceláře. Teoretická část této práce se zaměřuje na vymezení základních pojmů a procesů tvořící marketingovou strategii společnosti. Praktická část následně aplikuje poznatky teoretické části do praxe advokátní kanceláře. Zahrnuje podrobnou analýzu současné marketingové strategie a zároveň navrhuje doporučení pro sestavení budoucí strategie kanceláře. Součástí praktické části je porovnání advokátní kanceláře s její konkurencí na základě předem stanovených parametrů. Toto srovnání je realizováno na základě prováděného mystery shoppingu.
Klíčová slova: komunikační strategie; konkurence; služby; advokátní kancelář; marketingová strategie
Název práce: Analysis of the marketing strategy of law firm
Autor(ka) práce: Oulehlová, Jana
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Procházková, Markéta
Oponenti práce: Kříž, Radim
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The aim of my thesis is a detailed analysis of current marketing strategy of previously chosen law firm. The theoretical part of my thesis is focused on determination of basic terms and processes forming the marketing strategy of company. The practical part applies theoretical findings on a specific law firm. Furthermore, includes detailed overview of current marketing strategy and also gives recommendation for future strategy of the law firm. The practical part compares chosen law firm with its rivals on the market on previously given parameters. This comparation is realized on base of mystery shopping.
Klíčová slova: marketing strategy; competition; communication strategy; services; law firm

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Podnikání a právo
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 8. 9. 2014
Datum podání práce: 30. 4. 2015
Datum obhajoby: 10. 6. 2015
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/49058/podrobnosti

Soubory ke stažení

Neveřejná příloha
Neveřejný soubor
Stáhnout
    Poslední aktualizace: