Využití marketingových nástrojů na sociálních sítích

Název práce: Využití marketingových nástrojů na sociálních sítích
Autor(ka) práce: Hruška, Jan
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Černá, Jitka
Oponenti práce: Děd, Michal
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Tato bakalářská práce se zabývá především praktickým využitím marketingových nástrojů v českém prostředí sociálních sítí. V teoretické části se zabývám zejména začleněním konceptu sociálních sítí do obecné marketingové teorie, dále mapuji prostředí českého internetu a přibližuji nejpoužívanější české a světové sociální sítě. Cílem této práce je tvorba struktury marketingových nástrojů, za účelem maximalizace efektivity propagace na sociální síti Facebook. K tomuto účelu jsem popsal základní měřitelné veličiny, které jsou důležité pro možnost srovnání efektivity různě velkých stránek na sociálních sítích. Celá práce je podložena praktickou ukázkou z prostředí českého internetu, která má za cíl jasně prezentovat účinnost navrhnutého řešení.
Klíčová slova: Marketing; Reach; engagement; Twitter; Facebook; sociální sítě; marketingové nástroje
Název práce: Use of marketing tools on social networks
Autor(ka) práce: Hruška, Jan
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Černá, Jitka
Oponenti práce: Děd, Michal
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This thesis mainly deals with the practical use of marketing tools in Czech social networks environment. The theoretical part introduces integration of social media concept into basic marketing theory, it also maps Czech Internet environment and brings readers summary of the most popular Czech and international social networks along with its brief history. The aim of this work is the creation of structure of marketing tools in order to maximize the effectiveness of Facebook profile. For this purpose I described basic measurable quantities that are essential for the possibility of comparing the effectiveness of different sized pages on social networks. The work is supported by practical demonstration from Czech Facebook environment that aims to present effectiveness of proposed solutions.
Klíčová slova: engagement; social networks; reach; Twitter; Facebook; Marketing; marketing mix

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 13. 11. 2014
Datum podání práce: 1. 4. 2015
Datum obhajoby: 3. 6. 2015
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/50262/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: