Analýza propagace obcí na příkladech vybraných lokalit

Název práce: Analýza propagace obcí na příkladech vybraných lokalit
Autor(ka) práce: Dopitová, Martina
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Vláčil, Jan
Oponenti práce: Macháčková, Lucie
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Diplomová práce je zaměřena na analýzu propagace vybraných měst. Jejím cílem je teoreticky i prakticky zmapovat a následně na konkrétních příkladech zhodnotit přístup měst a obcí k propagaci svých lokalit a v nich uskutečňovaných aktivit, a to jak směrem ke svým návštěvníkům, tak především ke svým obyvatelům. Teoretická část práce je zaměřena na vysvětlení základních pojmů a souvislostí spojených s propagací, marketingem měst a obcí a marketingovým mixem, jehož je propagace součástí. V praktické části práce je provedena analýza propagace ve sledovaných lokalitách a zároveň je zde i vyhodnocení její účinnosti. Celkově autorka práce došla k závěru, že přístup vybraných měst k jejich propagaci je na poměrně dobré úrovni. Přesto však autorka narazila na určité rezervy a pokusila se tak o navržení některých doporučení, která mohou být inspirací nejen pro samotná analyzovaná města, ale i pro ostatní města a obce.
Klíčová slova: marketingový mix; marketing ve veřejném sektoru; obec; propagace
Název práce: Analysis of promotion capability of municipalities focused on specific locations
Autor(ka) práce: Dopitová, Martina
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Vláčil, Jan
Oponenti práce: Macháčková, Lucie
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This thesis is focused on the analysis of propagation of selected cities. Its aim is to theoretically and practically describe and then on specific examples evaluate attitude of cities and municipalities to promote their localities and activities, both towards to its visitors, and especially to its inhabitants. The theoretical part is focused on explaining the basic concepts and contexts related to promotion and marketing techniques of cities and municipalities and also marketing mix, which is part of the promotion. Assessment of promotion methods applied in assessed locations and also evaluation of its effectiveness is performed in practical part of thesis. Overall, the author of the work concluded, that the approach of selected cities to promote them, reaches an acceptable level. Nevertheless, the author found some procedural reserves and tried to suggest some of the recommendations, which can be an inspiration not only for analyzed cities itself, but also for other cities and towns.
Klíčová slova: public sector marketing; village; marketing mix; promotion

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomie a hospodářská správa/Veřejná správa
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Národohospodářská fakulta
Katedra: Katedra práva

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 29. 9. 2014
Datum podání práce: 1. 6. 2015
Datum obhajoby: 4. 6. 2015
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/49424/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: