Firemní web jako nástroj marketingu

Název práce: Firemní web jako nástroj marketingu
Autor(ka) práce: Trešlová, Hana
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Stříteský, Václav
Oponenti práce: Benetka, Miroslav
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Diplomová práce ukazuje na příkladu konkrétní společnosti zásady a postupy, nutné marketingové analýzy, které je potřeba realizovat při návrhu webové prezentace tak, aby splňovala požadavek na představení firmy s důrazem a orientací na marketingovou podporu prodeje.
Klíčová slova: -

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 16. 12. 2007
Datum podání práce: 16. 12. 2007
Datum obhajoby: 6. 2. 2008
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/7346/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: