Reklamní kampaně na internetu

Název práce: Reklamní kampaně na internetu
Autor(ka) práce: Bludská, Kateřina
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Stříteský, Václav
Oponenti práce: Škardová, Miroslava
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Diplomová práce řeší problematiku reklamních kampaní na internetu. Podrobně se věnuje pay-per-click reklamě v internetových vyhledávačích a reklamě ve srovnávačích cen (shopping comparison engines). V práci je popsána tvorba, správa i optimalizace reklamní kampaně v těchto dvou druzích internetové reklamy. Práce poskytuje jak pohled teoretický, tak zahrnuje i praktické zkušennosti z oboru. V závěru práce je nastíněna možná interakce těchto dvou druhů online reklamy.
Klíčová slova: affiliate marketing; online marketing; internetový marketing; PPC marketing; marketing ve vyhledávačích; reklama ve vyhledávačích; pay-per-click kampaň; pay-per-click; PPC reklamní kampaň; shopping comparison; pay-per-click reklama; internetová reklama; online reklama; internetové srovanávače cen; srovnávače cen; vyhledávače cen; reklama ve srovnávačích cen; PPC reklama; reklamní kampaně na internetu

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 16. 12. 2007
Datum podání práce: 16. 12. 2007
Datum obhajoby: 6. 2. 2008
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/7360/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: