Analýza komunikačního mixu České pojišťovny, a.s

Název práce: Analýza komunikačního mixu České pojišťovny, a.s
Autor(ka) práce: Hlávková, Petra
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Zamazalová, Marcela
Oponenti práce: Proroková, Andrea
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Práce analyzuje vývoj výdajů na propagaci na celém trhu, v segmentu pojišťoven a jedničky na pojistném trhu ? České pojišťovny. Je zanalyzován mediální mix této společnosti a posouzeny starší reklamní kampaně a nová kampaň ze září roku 2007 v kontextu s komunikačními cíli společnosti. V závěru jsou uvedena doporučení pro optimalizaci mediálního mixu.
Klíčová slova: Česká pojišťovna; propagace; mediální mix; komunikační mix

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 17. 12. 2007
Datum podání práce: 17. 12. 2007
Datum obhajoby: 6. 2. 2008
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/7377/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: