Strategie společnosti Škoda Auto, a.s

Název práce: Strategie společnosti Škoda Auto, a.s
Autor(ka) práce: Porschová, Ludmila
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Zadražilová, Dana
Oponenti práce: Nováková, Lenka
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Práce hledá příčiny úspěchu dosahovaného společností Škoda Auto, a.s. v době po joint venture s koncernem Volkswagen. Zabývá se zkoumáním konkurenční výhody firmy a jejích zdrojů v historii a současnosti. Při hledání konkurenční výhody se práce zaměřuje na produkt firmy, na její společenskou odpovědnost a na trhy, na kterých Škoda Auto, a.s. působí. V závěru práce identifikuje hlavní příčinu konkurenční výhody firmy, tzn. joint venture s koncernem Volkswagen.
Klíčová slova: -
Název práce: Strategy of the company Škoda Auto, a.s
Autor(ka) práce: Porschová, Ludmila
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Zadražilová, Dana
Oponenti práce: Nováková, Lenka
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Klíčová slova: -

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 17. 12. 2007
Datum podání práce: 17. 12. 2007
Datum obhajoby: 23. 1. 2008
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/7407/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: