Vstup značky MIssha na český trh a její marketingová strategie

Název práce: Vstup značky MIssha na český trh a její marketingová strategie
Autor(ka) práce: Doan, Ngoc Han
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Boučková, Jana
Oponenti práce: Pešek, Ondřej
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Cílem této práce je deskripce vstupu zahraniční kosmetické značky Missha na český trh a analyzovat její marketingovou strategií. Z této analýzy lze pak následně navrhnout doporučení pro možné změny v použití marketingových komunikačních nástrojů s ohledem na zvýšení sledovaných ukazatelů dané firemní strategie. Teoretická část práce vychází z rešerše odborné literatury a využita je i metoda kompilace. Pro získání konkrétních dat a k jejich analýze se využívá metod rešerše sekundárních dat, kvantitativní výzkum na datech MML-TGI a kvalitativní metody výzkumu formou osobních rozhovorů se zákazníky značky Missha.
Klíčová slova: internacionální marketing ; marketingová strategie; situační analýza
Název práce: Entry of the brand Missha to Czech market and its marketing strategy
Autor(ka) práce: Doan, Ngoc Han
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Boučková, Jana
Oponenti práce: Pešek, Ondřej
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The aim of this work is to describe the entry of the brand Missha to the Czech market and to analyze its marketing strategy. Then to propose recommendations for possible changes in the use of marketing communication tools to enhance observed indicators of the company's strategy. For the creation of the theoretical part the methods of literature search and compilation are used. Available secondary data are used to obtain data for analysis, also analysis of MML-TGI data are used for this thesis and qualitative research such as personal interviews with Missha customers.
Klíčová slova: international marketing ; marketing strategy; situation analysis

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 1. 10. 2014
Datum podání práce: 17. 12. 2015
Datum obhajoby: 27. 1. 2016
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/49489/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: