Řízení vztahu se zákazníky

Název práce: Řízení vztahu se zákazníky
Autor(ka) práce: Otčenášková, Petra
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Filipová, Alena
Oponenti práce: Zeman, Jiří
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Diplomová práce se zabývá řízením vztahů se zákazníky. Cílem práce je popsat a zhodnotit oblast CRM v konkrétní společnosti, identifikovat její silné a slabé stránky a navrhnout opatření ke zlepšení v této oblasti. Diplomová práce je rozdělena na dvě části, na část teoretickou a praktickou. V teoretické části jsou vysvětleny teoretické poznatky z oblasti řízení vztahů se zákazníky. V praktické části je popsán a analyzován přístup společnosti T-Mobile k CRM. Teoretický podklad vychází z dostupné odborné literatury a dalších informačních zdrojů. Praktická část je zpracována na základě hloubkových rozhovorů se zaměstnancem společnosti, jejími zákazníky a interních materiálů podniku.
Klíčová slova: marketing; strategie; řízení vztahů; vztahy se zákazníky; CRM
Název práce: Customer Relationship Management
Autor(ka) práce: Otčenášková, Petra
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Filipová, Alena
Oponenti práce: Zeman, Jiří
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The Master's Thesis deals with Customer Relationship Management. The aim is to describe and analyze the CRM in a particular company and make suggestions for improvement. The Master's Thesis is divided into two parts, theoretical and practical. The theoretical part explains the theoretical knowledge of CRM. In the practical part is described and analyzed the mode of operation of the company T-Mobile with a focus on CRM. Theoretical basis is based on the available literature and other information sources. The practical part is based on interview with the company employee, customers and internal documents of the company.
Klíčová slova: Strategy; Relationship Management; Customer Relations; Marketing; CRM

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 26. 3. 2015
Datum podání práce: 1. 12. 2015
Datum obhajoby: 5. 2. 2016
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/52408/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: