Sledování vývoje webu po zavedení jazykové mutace /pracovní název/

Název práce: Sledování vývoje webu po zavedení jazykové mutace /pracovní název/
Autor(ka) práce: Fila, Ondřej
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Pavlíček, Antonín
Oponenti práce: Čermák, Radim
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Diplomová práce, Sledování vývoje webových stránek po zavedení jazykové mutace, je v první části zaměřena na teoretické základy webové analytiky (historie webové analytiky, metody sběru dat, základní metriky) a internetového marketingu (významnost internetového marketingu a jeho rozdělení, Pay Per Click reklama). Dále je zde představen analytický nástroj Google Analytics. V analytické a aplikační části je představena společnost Segway-Point a její webové stránky. Na těchto stránkách je sledován vývoj (návštěvnost, míra okamžitého opuštění, tok uživatelů, konverze, atd.) před a po zavedení jazykové mutace a upravováno nastavení reklamy pomocí nástroje Google AdWords. Výsledkem práce je vyhodnocení hypotéz a seznam rad a doporučení společnosti Segway-Point.
Klíčová slova: Google AdWords; webové stránky; PPC reklama; internetový marketing; Google Analytics; Webová analytika
Název práce: Monitoring website progress after the implementation of a language mutation
Autor(ka) práce: Fila, Ondřej
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Pavlíček, Antonín
Oponenti práce: Čermák, Radim
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The first part of this thesis, Monitoring website progress after the implementation of a language mutation, focuses on the theoretical foundations of web analytics (history of web analytics, data collection methods, basic metrics) and Internet marketing (importance of Internet marketing and its distribution, Pay Per Click advertising). An analytical tool Google Analytics is also presented in this part. The analytical and application part contains a presentation of Segway-Point company and its website. On this website the progress (sessions, bounce rate, users flow, conversions, etc.) before and after the implementation of a language mutation was monitored and the ads settings using Google AdWords was set up accordingly. The result is the evaluation of hypotheses and a list of advices and recommendations for Segway-Point company.
Klíčová slova: Google AdWords; Google Analytics; PPC advertising; websites; Internet Marketing; Web analytics

Informace o studiu

Studijní program / obor: Aplikovaná informatika/Informační management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta informatiky a statistiky
Katedra: Katedra systémové analýzy

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 16. 12. 2014
Datum podání práce: 30. 4. 2015
Datum obhajoby: 4. 2. 2016
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/50662/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: