Zákaznické služby na českém mobilním telekomunikačním trhu. Komparativní analýza

Název práce: Customer service on the Czech mobile telecommunication market. Comparative Analysis
Autor(ka) práce: Hanzlík, Radek
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Koudelka, Jan
Oponenti práce: Lédr, Petr
Jazyk práce: English
Abstrakt:
The main goal of this thesis is to compare the quality of customer service between the Mobile Network Operators (MNOs) and Mobile Virtual Network Operators (MVNOs) on the Czech mobile telecommunication market. The mystery shopping method is used as the source of data for the comparative analysis.
Klíčová slova: Customer Service; Prepaid Market; Mobile Virtual Network Operator; MNO; Branded Reseller; Mystery Shopping; Mobile Network Operator; Comparative Analysis; MVNO
Název práce: Zákaznické služby na českém mobilním telekomunikačním trhu. Komparativní analýza
Autor(ka) práce: Hanzlík, Radek
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Koudelka, Jan
Oponenti práce: Lédr, Petr
Jazyk práce: English
Abstrakt:
Hlavním cílem této práce je porovnat kvalitu zákaznických služeb mezi klasickými mobilními operátory (MNOs) a virtuálními operátory (MVNOs) na českém telekomunikačním trhu. Sběr dat pro komparativní analýzu je proveden metodou mystery shopping .
Klíčová slova: Mobilní operátor; zákaznické služby; značkový přeprodejce; mystery shopping; MVNO; virtuální mobilní operátor; MNO; komparativní analýza; trh předplacených karet

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/International Management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 2. 3. 2013
Datum podání práce: 16. 12. 2015
Datum obhajoby: 1. 2. 2016
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/42604/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: