Účinnost a efektivnost reklamních kampaní

Název práce: Účinnost a efektivnost reklamních kampaní
Autor(ka) práce: Linhartová, Simona
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Guzi, Jan
Oponenti práce: Kincl, Tomáš
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Práce zkoumá základní metody měření účinnosti a efektivnosti reklamních kampaní. Konkrétně se jedná o metodu barvově slovních asociací. Je to jedna z mála metod, která úspěšně měří tyto faktory reklamy z pohledu postojových preferencí a asociací. Cílem práce je přiblížit standardní i nestandardní přístupy v měření účinnosti a efektivnosti reklamních kampaní a na konkrétním příkladě společnosti z prostředí prevence blech a klíšťat u zvířat popsat a aplikovat tyto přístupy. Dále na základě stavu před kampaní a po kampani provést analýzu a ukázat změny postojů cílové skupiny. Závěrem, navrhnout strategii pro budoucí plánování, doporučit účinné investování finančních prostředků v dalším roce a efektivní komunikaci produktů či služeb skrze média.
Klíčová slova: účinnost a efektivnost; reklama; reklamní kampaň; standardní a nestandardní přístupy pro měření účinnosti a efektivnosti reklamních kampaní; metoda barvově slovních asociací
Název práce: Efficiency and Effectiveness of Advertising Campaigns
Autor(ka) práce: Linhartová, Simona
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Guzi, Jan
Oponenti práce: Kincl, Tomáš
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The diploma thesis explores the basic methods of measuring the efficiency and effectiveness of advertising campaigns. Expecially, the method of Color - Word association Technique. It is one of the unusual methods that successfully measure these factors of advertising from the presepective of attitudinal preferences and associations. The aim of thesis is to approach standard and non-standard approaches to measuring the efficiency and effectiveness of advertising campaigns and in concrete example of company which is selling the products from prevention against fleas and ticks.Describe and apply these approaches.Furthermore, based on the state before the campaign and after campaign,to analyze and show changes in attitudes of target group. Finally, to propose the strategy for future planning and to recommend effective investment of funds in the next year and efficient communication products of services through the media.
Klíčová slova: standard and non-standard approaches for measuring of advertising campaign; efficiency and effectiveness; Colour-Word Association technique; advertising campaign; advertisting

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta managementu
Katedra: Katedra managementu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 31. 10. 2014
Datum podání práce: 31. 12. 2015
Datum obhajoby: 19. 1. 2016
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/52170/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: