Tvorba marketingové strategie internetového obchodu OriginálníBrýle.cz

Název práce: Tvorba marketingové strategie internetového obchodu OriginálníBrýle.cz
Autor(ka) práce: Šuška, Filip
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Sedláček, Jiří
Oponenti práce: Malačka, Lena
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Cíl práce je seznámit čtenáře s aktuálními trendy marketingu na internetu a jejich využití pro tvorbu marketingové strategie začínajícího internetového obchodu OriginálníBrýle.cz. V první části se zabývám srovnáním e-komerce v České republice s ostatními státy Evropské unie. V této části také uvedu základní marketingové pojmy upravené pro prostředí internetu. V druhé části práce zmapuji samotný trh, na kterém se internetový obchod snaží prosadit. Pokusím se dotazníkovým šetřením získat informace o zákazníkovi. V této části práce budu sestavovat marketingovou strategii. Na konci uvedu, která doporučení zkoumaný obchod provedl a vyhodnotím jejich výstup.
Klíčová slova: internet; marketing; brýle; internetový obchod; e-komerce; sluneční brýle; marketingová strategie
Název práce: Marketing strategy of the internet shop OriginálníBrýle.cz
Autor(ka) práce: Šuška, Filip
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Sedláček, Jiří
Oponenti práce: Malačka, Lena
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The objective of the thesis is to inform about new trends in internet marketing and its application for creation of the marketing strategy of the beginning internet shop Originálníbrýle.cz. In the first part, I compare e-commerce in Czech Republic with other states of European Union. In this part I also explain traditional marketing terms and their adaptation to changing environment of internet. In the second part of the thesis, I analyze the market on which the internet shop is trying to succeed. I also carry out a questionnaire survey that is supposed to unveil additional information about customers. In this part of the thesis, I create the marketing strategy. In the end of the thesis I introduce which of my recommendations the internet shop executed. I also state their overall output.
Klíčová slova: glasses; internet shop; marketing; e-commerce; sunglasses; marketing strategy

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra mezinárodního podnikání

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 8. 9. 2014
Datum podání práce: 15. 4. 2015
Datum obhajoby: 1. 2. 2016
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/49060/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: