Marketingová situační analýza pivovaru U Fleků

Název práce: Marketingová situační analýza pivovaru U Fleků
Autor(ka) práce: Hyský, Pavel
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Novák, Michal
Oponenti práce: Kincl, Tomáš
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Cílem práce je vytvořit marketingovou situační analýzu pivovaru U Fleků. Hlavním záměrem je navrhnout lepší komunikaci se zákazníky a jeho nabídky produktů a služeb pro zákazníky. V teoretické části jsou popsány jednotlivé aspekty a metody marketin-gové situační analýzy. V praktické části diplomové práce se zabývám posouzením sou-časného stavu podniku a to prostřednictvím makro a mikroprostředí při využití jednot-livých analýz: SWOT s návazností na TOWS, Porter, PEST, Bowmanovy hodiny, poziční mapa, marketingový mix se 4P a 4C. Na základě těchto analýz určím nový komunikační mix s rozpočtem a kontrolou.
Klíčová slova: Marketingová analýza; Komunikační mix; Situační analýzy
Název práce: Marketing Situational Analysis of the brewery U Fleků
Autor(ka) práce: Hyský, Pavel
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Novák, Michal
Oponenti práce: Kincl, Tomáš
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The aim of thesis is to create a marketing situational analysis of the brewery U Fleků. The main aim is to design better communication with customers, products portfolio and services for customers. The theoretical part describes the various aspects and met-hods of marketing situational analysis. In the practical part of the thesis I deal with the assessment of the current situation of the company through macro and micro enviro-ments and using various analyzes: SWOT traceable to TOWS, Porter, PEST, Bowman hours, positioning map, marketing mix with 4P and 4C. Based on these analysis deter-mines the new communication mix with the budget and control.
Klíčová slova: Marketing analysis; Communication mix; Situational analysis

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta managementu
Katedra: Katedra managementu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 20. 3. 2015
Datum podání práce: 20. 12. 2015
Datum obhajoby: 20. 1. 2016
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/52311/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: