Využití marketingových metod v rozvoji měst
Název práce: | Využití marketingových metod v rozvoji měst |
---|---|
Autor(ka) práce: | Karlíková, Michaela |
Typ práce: | Diplomová práce |
Vedoucí práce: | Khendriche Trhlínová, Zuzana |
Oponenti práce: | Vláčil, Jan |
Jazyk práce: | Česky |
Abstrakt: | Tato práce se zabývá marketingem a marketingovou komunikací městské části Praha 20.
Cílem práce je zhodnotit dopady marketingové komunikace na rozvoj městské části.
Teoretická část vymezuje základní pojmy marketingu a marketingové komunikace a dále
seznamuje s pojmy jako marketingový mix, segmentace, marketingové nástroje a
komunikační kanály. V praktické části práce je charakteristika samotné městské části. V této
části je dále provedena analýza komunikace městské části, která obsahuje i případovou studii
komunikace projektu víceúčelové sportovní haly Jívanská. Na základě zjištěných informací
jsou také navrhnuta opatření na zlepšení komunikace. Ze zjištěných informací plyne, že
využívání marketingových metod pozitivně ovlivňuje rozvoj městské části. |
Klíčová slova: | veřejná správa; Praha; městská část; Marketingová komunikace; komunikace; MA21 |
Název práce: | Use marketing methods in urban development |
---|---|
Autor(ka) práce: | Karlíková, Michaela |
Typ práce: | Diploma thesis |
Vedoucí práce: | Khendriche Trhlínová, Zuzana |
Oponenti práce: | Vláčil, Jan |
Jazyk práce: | Česky |
Abstrakt: | This thesis deals with marketing and marketing communication district of Prague 20.
The aim is to assess the impact of marketing communication on the development of the
district. The theoretical part defines the basic concepts of marketing and marketing
communication and introduces concepts such as marketing mix, segmentation, marketing
tools and communication channels. The practical part describes characteristic of district. This
section further analyzes the communication of district, which also includes a case study of
project, a multipurpose sports hall Jívanská . Based on the information they are also suggested
measures to improve communication. The collected information shows that, if district use
marketing methods, it has got positive affect on the development of the district. |
Klíčová slova: | comunication; public administration; Marketing comunication; MA21; Prague; district |
Informace o studiu
Studijní program / obor: | Ekonomie a hospodářská správa/Veřejná správa |
---|---|
Typ studijního programu: | Magisterský studijní program |
Přidělovaná hodnost: | Ing. |
Instituce přidělující hodnost: | Vysoká škola ekonomická v Praze |
Fakulta: | Národohospodářská fakulta |
Katedra: | Katedra práva |
Informace o odevzdání a obhajobě
Datum zadání práce: | 18. 3. 2015 |
---|---|
Datum podání práce: | 30. 9. 2015 |
Datum obhajoby: | 9. 2. 2016 |
Identifikátor v systému InSIS: | https://insis.vse.cz/zp/52254/podrobnosti |